2018 m. rugsėjo 21 d., penktadienis

,,Resturlaub"





,,Resturlaub. Das Zweitbuch"



 

Tommy Jaud

 



248 psl.
2007 m. (orig. 2006)
ISBN 9783596168422



Pasirodo Vokietijoje labai populiaru ekranizuoti naujas knygas. Ko gero visos mano skaitytos vokiškos komedijos pirmiausia mane pasiekė kaip filmai. ,,Resturlaub" viena tokių. Filmas buvo geras, o knygos juk visad geresnės :) Ir tikrai. Nenuvylė. Filmo ir knygos istorijos labai artimos, tik pabaigos gan skirtingos. Knygos pabaiga filmui buvo per nuobodi :D

Linksma knyga, apie atostogas (Resturlaub - atostogų likutis), kuo ji kitokia nuo kitų lengvų skaitalų? Tikrai kitokia. Čia nuotykių, meilės, kelionių, dramų ir kitas problemas sprendžia vyras. Paprastai šis žanras rezervuotas moterims, todėl buvo tikrai labai smagu pajausti vyriško pasaulio versiją. 

Ko vyrai mano kad nori? Kas būna kai gauna ko mano kad nori? Ko vyrai nori kai gauna ko manė kad nori? Va apie tai ir knyga :)

Knygos herojus frankas iš Vokietijos. Frankai yra vokiečių etninė bendruomenė gyvenanti vidurio Vokietijoje. Jo draugai, kaip tipiški vokiečiai, išvyksta į Maljorką, o šis vyrukas į Argentiną mokėdamas vos vieną kitą žodį ispaniškai. Tarpkultūriniai nuotykiai prasideda! :)

Man itin įstrigo viena dalykas pasakytas šioje knygoje apie argentiniečius: argentiniečiai - tai europiečiai apie kuriuos pamiršo. 

Knyga parašyta nesudėtinga vokiečių kalba. Manau pakankamas yra europinio standarto B1 vokiečių kalbos lygis, kad būtų galima mėgautis šia knyga.

Draugė paskolino dar vieną linksmą vyriškos perspektyvos knyga. Dar nepradėjau skaityti bet jau nekantrauju :)


Malonaus skaitymo! :)
Emilija