2021 m. rugpjūčio 17 d., antradienis

,,12 gyvenimo taisyklių"

 



,,12  gyvenimo taisyklių.
Chaoso priešnuodis"


Jordan B. Peterson


2021 m. (orig 2018 m.)
454 psl.
ISBN 9786094663956


Prasminga knyga. 

Reikia susikaupti. Verta pastangų! Skaičiau originalų leidimą. Nors mano anglų kalbos žinios ir geros, ir akademiniai tekstai ne naujiena, bet kai kurias pastraipas teko skaityti po antrą ar trečia kartą.

Daugybė puslapių, daugybė temų, nepraslysta ir be trūkumų. Taisyklės aiškinimas kartais taip nutolsta nuo pačios taisyklės pavadinimo, kad yra tekę paversti puslapius iki pradžios, kad susigaudyčiau kodėl apie Adomą ir Ievą skaitau (aš perkeltine prasme, ne apie konkretų šio pavyzdžio naudojimą knygoje :) ), visgi autorius Visada grįžta prie taisyklės. Net toliausi atitrūkimai yra prasmingi ir tikslingi, tiesiog kartais sunku juos sekti.

Mano patirtis rodo, kad geriausia skaityti ne daugiau kaip po vieną taisyklę vienu metu, jei tikimasi kad kažkas liks galvoje. Ten tiek svarbios informacijos, kad reikia laiko suvirškinti. Kieno smegenys veikia greičiau, tai pavyktų matyt ir daugiau, bet mano veikia ne super greitai, man reikia laiko apmąstyti dalykus, man reikia laiko kad nauja informacija rastų tinkamas vietas įgulti. Kai kurie skyriai man ir kaip vienas vienetas buvo sunkoki. Čia ne laisvalaikio literatūra. Čia reikia susikaupti. 

Džiaugiuosi, kad perskaičiau ir skaitysiu tikrai dar kartą. Ne visą nuo pradžios iki galo, bet atskiras taisykles, atskiras tekstų dalis. Čia ne vienkartinio skaitymo knyga, todėl ją verta turėti asmeninėje bibliotekoje.

Yra išėjusi jau ir antroji autoriaus knyga šia tema. Nekantrauju perskaityti ir ją :) 

Linkiu ugdančio skaitymo! :)
Emilija