2021 m. balandžio 27 d., antradienis

,,Kailių šalis"




    ,,The Fur Country"





    Žiulis Vernas


    2007 m. (orig. 1873 m.)
    Trukmė: 13:36:08
    Skaitė: Esther


Vienas mano mylimiausių autorių parašė knygą mano mėgstamiausioje aplinkoje: snieguotame krašte. LibriVox atradau tokių Žiulio Verno knygų, kokių net nežinojau esant. Ši knyga buvo ypatinga staigmena mano smegenims, kurios nuolat išalkę nuotykių sniege :)

Kas reta, iki šiol mano skaitytose, Žiulio Verno knygose, šiame romane moterų vaidmuo yra itin aktyvus. Net fantastikos genijus nerado būdo kaip palikti moteris pasyvias kuomet veiksmas vyksta snieguotoje šiaurėje :D

Mano mėgstamiausia snieguotų nuotykių knyga yra Džeko Londono ,,Smokas Belju". Žiulio Verno ,,Kailių šalis" nedaug tenusileidžia. ,,Smokas Belju" paremta tikrais faktais, tuo ji sklandi, tikroviška. Knygai ,,Kailių šalis" visgi prireikė trupučio deus ex Machina, tačiau tik truputį (Holivudo filmai be netikėtos pagalbos kritiniu momentu išvis neįmanomi, tad....). Šią karčią piliulę nurijus galima toliau nuostabiai mėgautis istorija.

Jei ką nors domintų audio knyga anglų kalba, ją galima atsisiųsti čia ,,The Fur Country'' (audio knygų atsisiuntimas šioje svetainėje yra nemokamas ir legalus).

Malonaus skaitymo arba klausymo! =)
Emilija